Giovanni Galli
INFORMACIJE O FRANŠIZNOM SISTEMU
OPIS FRANŠIZNOG SISTEMA
Giovanni Galli traži partnere u svim zemljama bivše Jugoslavije osim Slovenije - gde već imamo franšiznog partnera. Otvoreni smo za više opcija saradnje: Master za regiju ili jednu zemlju (sa ekskluzivnim pravima za takvu teritoriju) ali i opcije single-unit (jedna ili više prodavnica) ili corner franšize (deo multibrend prodavnice).
Nudimo vam mogućnost da budete partner modnom brendu namenjenom muškarcima, sa 3 modne linije (sportska, casual i klasična) i odličnim odnosom kvalitet/cena. Obraćamo se modernim i urbanim muškarcima, između 25 i 60 godina starosti, onima koji "drže do sebe i svog izgleda" - kako svakodnevnog tako i na poslu.
Naš brend je vrlo poznat u Portugalu, i pripada grupaciji Unifato, koja posluje u tekstilnoj industriji, poseduje više modnih (internacionalnih) brendova i dve sopstvene fabrike tekstila. Sada nam je fokus na širenju u Evropi.
Neke od stvari koje nas karakterišu:
- Naši proizvodi su viskokog kvaliteta i najvećim delom proizvedeni u Portugalu (made in EU)
- Odlične cene i odnos cena/kvalitet
- Pozicionirani smo u "srednjem segmentu", gde je vrlo malo konkurencije
- Nudimo širok izbor različitih kolekcija.
Sopstvene poslovnice
52 u Portugalu
BROJ FRANŠIZNIH POSLOVNICA
11 (Slovenija, Kazahstan, Iran, Jordan, Katar, Alžir, Angola, Egipat)
Slika jedne poslovnice
INFORMACIJE ZA PRIMAOCE FRANŠIZE
PODRŠKA PRIMAOCIMA
- Podrška u poslovanju, već od momenta potpisivanja ugovora o franšizi;
- Pomoć u izboru lokacije, analiza i odobravanje lokacije za prodavnicu;
- Asistencija u dizajniranju i opremanju lokala ;
- Marketinški i propgandni materijali;
- Podrška Giovanni Galli tima u fazi otvaranja prodavnice;
- Podrška Giovanni Galli merčendajzera - u vreme otvaranja, kao i kasnije, pri izlaganju novih kolekcija;
- Obuka zaposlenih za efikasan merčendajzing, poznavanje IT aplikacija i prodajnih tehnika;
- Saveti u selekciji i naručivanju artikala
- Podrška u tekućem poslovanju, itd.
OČEKIVANI IZNOS INVESTICIJA
-
OSNOVNI ZAHTEVI SISTEMA
- lokal na dobroj lokaciji, poželjno u prometnim šoping centrima (lokal veličine 100m2, plus 30% za magacin, izlog veličine 6 do 8m.)
Potencijalni partneri:
- kompanije sa iskustvom u modnoj industriji
- kompanije sa iskustvom u razvoju inostranih franšiznih koncepata
- privatni investitori i fondovi.
INFORMACIJE O DAVAOCU
Giovanni Galli (Unifato Group)
Lisbon, Portugal
381 638459923
Kontakt osoba za kandidate
Tiago Carruço
SAZNAJTE VIŠE
POGLEDAJTE ČLANKE
NAJČITANIJE
Franšiza je reč koja je postala uobičajena u našem poslovnom okruženju. Iako će većina poslovnih ljudi bez problema navesti bar tri svetska franšizna lanca, na pitanje koje su domaće franšize, često izostaje odgovor.
Brend Esotiq & Henderson planira da uđe na tržište Srbije. Šta je potrebno za otvaranje franšizne radnje?
Turski maloprodajni lanac FLO planira da do 2023. učetvorostruči broj franšiznih prodavnica širom sveta. Na franšiznoj mapi su i zemlje ovog regiona.
Turski modni brend LOFT već 30 godina uspešno posluje na izuzetno konkurentnom tržištu proizvodnje i prodaje tekstilnih proizvoda. Sada su spremni za širenje u Evropi, a franšizne partnere traže i u Srbiji.
Tvorci poljske modne marke Lekko pronašli su jedinstvenu nišu i kreirali filtrirajuće šalove. Potražnja je i tokom ove epidemiološke krize porasla, najviše zbog preporuke da se na javnim mestima pokrivaju usta i nos.
Modna industrija je takođe pogođena epidemiološkom krizom, posebno od trenutka zatvaranja tržnih centara. Kako se u Srbiji posluje u novim okolnostima?
Švedski modni brend H&M već posluje na 74 tržišta, a do kraja ove godine planira da, uz iskusnog franšiznog partnera, uđe i u region Srednje Amerike.
Đorđi Zorzić je bio jedan od prvih primalaca Sara Fashion franšize. Pre deset godina je otvorio prvu radnju pod ovim brendom, danas ih ima pet. Kaže da je za uspeh potrebno – mnogo rada i ljubavi.
Bugarski brend Brutale, koji krasi elegantna muška odela šivena po meri, kreće u ekspanziju u Evropi. Primaoce franšize traže i među preduzetnim ljudima iz ovog regiona.
Proizvodnja čarapa neobičnog dizajna je prilično uska branša, ali i profitabilna. Ipak, ako žele da ostanu konkurentni, traži se, pre svega, originalnost.
Komapnija Tiffany Production započela je poslovanje u Hrvatskoj otvaranjem prve franšizne radnje.
Sve informacije u katalogu potiču od samih organizatora sistema. Pre potpisivanja sporazuma o saradnji, svaki kandidat treba da detaljno proveri ponudu svakog od izlistanih sistema. Redakcija zadržava pravo da i sama proveri informacije sadržane u katalogu. Ako primetite ili primite obaveštenje da je bilo koja informacija u katalogu netačna ili zastarela, molimo vas kontaktirajte nas.
PROFIT franchise services, kao deo PROFIT system grupacije, izdavač Franchising portala, obaveštava čitaoce da ne prikuplja niti obrađuje podatke koji se šalju putem kontakt formulara u katalogu. Svi podaci upisani u kontak formular se automatski šalju, putem e-pošte, organizatoru sistema koji je naveden u katalogu u delu koji se odnosi na informacije o franšiznom sistemu. Organizator sistema koji prima podatke, iste će koristiti da pruža informacije o svom sistemu osobama koje su poslale podatke. Slanje bilo kojeg ličnog podatka je dobrovoljno, a organizator sistema koji prima podatke unesene putem kontakt obrazaca isključivo je entitet odgovoran za prikupljanje i obradu ličnih podataka.